آی - آر - پی - دی آنلاین

پایگاه مجازی مؤسسۀ عالی پژوهش در برنامه ریزی و توسعه

آی - آر - پی - دی آنلاین

پایگاه مجازی مؤسسۀ عالی پژوهش در برنامه ریزی و توسعه

آی - آر - پی - دی آنلاین

آی-آر-پی-دی آنلاین وبلاگی است برای ارائۀ مباحث اقتصادی، با تمرکز بر اقتصاد ایران.
این وبلاگ را من، حسین عباسی، فارغ التحصیل دورۀ دوم مؤسسۀ عالی پژوهش در برنامه ریزی و توسعه (IRPD) و عضو هیأت علمی آن در سالهای 1377 تا 1381 تاسیس کرده ام برای زنده نگاه داشتن نام آن مؤسسه.
این وبلاگ مشابه وبلاگ من به آدرس irpdonline.com است و برای خوانندگان در ایران طراحی شده است.
برای تماس با من به آدرس irpdonline-at-gmail-dot-com ایمیل بفرستید.

بایگانی

وبلاگهای اقتصادی مفیدند!

جمعه, ۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۴۷ ق.ظ
این مطالعه نشان می دهد که وبلاگهای اقتصادی در نهایت مفیدند. حداقل به حال نویسندگانشان. پس ادامه دهید دوستان.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۰۶
حسین عباسی

نظرات  (۳)

حسین عزیز
بعضی اوقات فکر می کنم آهسته و پیوسته چه راهی را آمده ایم. تحلیل اقتصادی دیگر مهجور نیست، آموزش اقتصاد و مدیریت جدی دارد گرفته می شود. واقعا خوشحالم.
درسته علی. و امیدوارم هر روز بیشتر هم بشه
سلام
عذر میخوام که کامنت بی ربط میزارم ولی میشه به حال من هم مفید باشید؟! من یه اشتباه بزرگ مرتکب شدم و ترجمه ی یک مقاله اقتصادی رو قبول کردم و الان برای برابر یابیش واقعن دچار مشکل شدم. مثلاً برای واژه ی lag-length. احتمالاً شما پیشنهادی ندارید؟
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی