آی - آر - پی - دی آنلاین

پایگاه مجازی مؤسسۀ عالی پژوهش در برنامه ریزی و توسعه

آی - آر - پی - دی آنلاین

پایگاه مجازی مؤسسۀ عالی پژوهش در برنامه ریزی و توسعه

آی - آر - پی - دی آنلاین

آی-آر-پی-دی آنلاین وبلاگی است برای ارائۀ مباحث اقتصادی، با تمرکز بر اقتصاد ایران.
این وبلاگ را من، حسین عباسی، فارغ التحصیل دورۀ دوم مؤسسۀ عالی پژوهش در برنامه ریزی و توسعه (IRPD) و عضو هیأت علمی آن در سالهای 1377 تا 1381 تاسیس کرده ام برای زنده نگاه داشتن نام آن مؤسسه.
این وبلاگ مشابه وبلاگ من به آدرس irpdonline.com است و برای خوانندگان در ایران طراحی شده است.
برای تماس با من به آدرس irpdonline-at-gmail-dot-com ایمیل بفرستید.

بایگانی

ارجاع به وبلاگ اصلی

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ق.ظ

دوستان عزیزی که در عصر غلبۀ مطلق سوشیال میدیا هنوز به چیزی به نام وبلاگ، آنهم به وبلاگ بی هیجانی مثل این وبلاگ، سر می زنید (و از اینکه من ترجیح داده ام به جای سوشیال مدیا بچسبم به همین وبلاگ، ناراحت و عصبانی نیستید):

این وبلاگ در واقع کپی وبلاگ اصلی من است به آدرس irpdonline.com

از آنجا که وردپرس، میزبان وبلاگ اصلی، در ایران فیلتر است، من تاکنون مطالب وبلاگ اصلی را، به پیشنهاد دوستی عزیز، در اینجا هم می گذاشتم که دوستان در ایران هم به آنها دسترسی داشته باشند. به نظر می رسد که تقریباً کسی در ایران نیست که اینترنت را بدون فیلتر ببیند (شاید بجز پدر من!). در نتیجه داشتن دو وبلاگ با یک مجتوا موردی ندارد. برای دیدن نوشته های من لطفا به همان وبلاگ اصلی مراجعه کنید.

با احترام

حسین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۰
حسین عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی